TODISTETUSTI TEHOKAS #219

TODISTETUSTI TEHOKAS - VAALILUPAUKSENI

Kausi 2017-2021 on ollut ensimmäinen kauteni kunnanvaltuustossa. Valtuustossa sekä Asemakaavoitus- ja rakennuslautakunnassa olen saanut runsaasti pieniä, suuria ja valtavia muutoksia aikaan ahkeralla työllä ja hyvillä yhteistyösuhteilla yli puoluerajojen.

1. Olen todistetusti tehokas.

Yksityistieasiat. Rajamäen uimahallin edullinen vuosikortti kaikille eläkeläisille. Rakennuslupien helpottaminen. Pieniä ja suuria asemakaavojen muutoksia. Lepsämän palaneen koulun vakuutusrahojen käyttäminen täysimääräisenä palaneen rakennuksen uudelleen rakentamiseen. Päivähoito kuuluu kaikille lapsille. Jne jne. 

Muun muassa näiden asioiden parantamiseksi olen tehnyt töitä yhteensä satoja tunteja – ja se on tuottanut tulosta. Yhteistyöllä yli puoluerajojen ja ahkeruudella pyrin saamaan muutoksia jatkossakin.

2. Olen läsnä.

Kuntalaisille & kokouksissa. Minut tavoittaa meilitse. Asrassa 100% osallistuminen, valtuustossa 99%. Olen vaikuttamassa – todella vaikuttamassa ja pitämässä paljon vaikuttavia perusteltuja puheita – kaikissa kokouksissa/seminaareissa.

3. Tutkin asiat ensin.

Siitä tieto. Tieto muuttuu ajan kuluessa. Tiedon pohjalta syntyy päätös. Ja huom! Omaan tietooni on vaikuttanut sekä viranhaltijoiden esitykset, mutta erityisesti kuntalaisten lähettämät viestit.

 

Olen kuntalaisten asialla.

Kalle Mustonen #219

Kommentit